Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У кожного слова, що належить до самостійних частин мови, є своє лексичне значення – тобто те, що людина має на увазі, коли це слово промовляє. Але окрім нього у більшості з них є й граматичне значення, тобто характерні для тієї чи іншої частини мови динамічні риси. Наприклад, число, відмінок і рід – для прикметників. Граматичне значення прикметників, тобто слів, які описують якість та характеризують предмет, має у більшості випадків узгоджуватись з іменником – тобто назвою цього самого предмету. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитись узгоджувати ці конструкції, створюючи грамотно побудовані словосполучення. На екрані міститься зображення обʼєкта, яке передає його характеристики. Під цим зображенням є слово, що використовується для того, аби цей предмет назвати. Також на екрані є кілька варіантів прикметників, які лексично тотожні, але різні граматично, тобто мають різне число, рід. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб обрати з-поміж цих прикметників такий, що буде підходити до іменника (назви предмета) за граматичним значенням. Тоді словосполучення і стане узгодженим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.2
Описуємо предмет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування