Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Простіше за все дитині дається запам’ятовування матеріалу, який подається у прикладах, що вже добре учню відомі та, головне, дійсно цікаві. Такими об’єктами справедливо можна назвати транспортні засоби, які дійсно знайомі кожній дитині, і які викликають інтерес у них. На екрані перед учнем міститься зображення того чи іншого виду транспорту. Це може бути не тільки автобус чи легкова автівка, а й, скажімо, вітрильна яхта тощо. Під цим зображенням є два прикметники, кожний називає ознаку, яка притаманна певному транспорту, але для зображеного на малюнку підходить тільки одне слово. Наприклад «водним» можна назвати тільки корабель, тоді як «підземний» більше підходить для поїздів метрополітену. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити той прикметник, який називає дійсну ознаку цього зображеного виду транспорту. Після того, як дитина зробить свій вибір, починається наступний етап, де буде інша ілюстрація та нові прикметники. Ця вправа не тільки тренує вміння учня працювати зі словами, що належать до вказаної частини мови, а й значно розширює кругозір, встановлюючи вірні асоціативні зв’язки у свідомості учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.8
Ознаки. Транспорт
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування