Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Узгодження між словами досягається тоді, коли їхнє граматичне значення співпадає. Наприклад, якщо одне слово називає предмет (це іменник), який є в однині і цей предмет чоловічого роду, то в такій самій формі має бути і прикметник, який цей обʼєкт описує. Завдяки цій вправі дитина починає розуміти, яка саме частина слова відповідає за лексичне, а яка – за граматичне значення. Адже для того, щоб зрозуміти сенс слова, необхідно проаналізувати його корінь та основу, тоді як граматичне значення здебільшого вказується у закінченні. Виконуючи це завдання дитина буде підставляти закінчення до прикметників таким чином, щоб вони узгоджувались з іменниками. На екрані перед учнем словосполучення, яке супроводжується ілюстрацією зображених предметів. Наявність персонажів додає цій вправі ігрового елементу. Прикметник є неповним – у ньому бракує останньої літери. Під словосполученням є кілька літер – варіанти для вибору на роль закінчення. Учень читає фразу з обома варіантами і підставляє той, який дійсно робить прикметник узгодженим з іменником. Для цього дитина переміщує потрібну літеру на кінець слова, після чого переходить на новий етап завдання, щоб виконати аналогічну дію вже з новими словами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.3
Переносимо загублений кінець слова
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування