Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цікава особливість граматичних характеристик більшості слів у тому, що вони не є чимось сталим. Число предметів у більшості випадків може бути змінено, а значить зміниться і числова форма слова, яке ці предмети називає. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься самостійно змінювати число описаних предметів. На екрані перед учнем міститься досить цікавий малюнок. Зображено фокусника, по обидві руки від котрого є тотожні об’єкти, але з одного боку їхня кілька, а з іншого – тільки один. Також там є слова, якими ці об’єкти названі. Біля одного предмету це слово у однині, а от біля групи – незавершене. У слові, що знаходиться біля кількох об’єктів, бракує закінчення. Його дитині і треба вписати самостійно, перетворюючи слово в однині на слово у множині. Завдяки наявності персонажу-ілюзіоніста вправа набуває певного сюжету, і дитина відчуває себе частиною справжньої гри. Окрім того, всі ілюстрації виконані у досить цікавому та приємному стилі. Але головне – це наглядність того, як одне і те саме слово змінюється в залежності від того, чи називає воно один об’єкт, чи групу тих самих об’єктів. Коли учень вписує закінчення, то переходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, тільки об’єкти, а відповідно і слова, будуть нові.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.4
Перетворюємо одне на багато
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування