Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Попри те, що важливість вірного використання граматичного значення є безсумнівною, все ж головна мета використання слів у спілкуванні повʼязана саме з їхнім лексичним значенням. Саме вірному підбору слів, яке б відповідало дійсності, й присвячена ця вправа. На екрані перед учнем зображено малюнок того чи іншого обʼєкту. Під ним є словосполучення, яке складається з двох слів: іменника, який називає цей предмет, та прикметника, що його описує, дає характеристику за певною ознакою. Проте наявним є тільки іменник: прикметник ще треба вибрати з-поміж кількох варіантів. В цьому й полягає завдання, що ставиться перед дитиною. Оскільки всі варіанти слів вже мають вірну форму, єдиний критерій для вибору – правильне лексичне значення. Наприклад, якщо на малюнку зображено слова, то вірно з прикметників «великий» та «білий» обрати перший, адже слон дійсно великий, але аж ніяк не білий. Коли дитина зробить свій вибір та перенесе на пустуюче місце вірне слово, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, тільки вже з іншим словосполученням. Зміна обʼєкту та різноманіття ілюстрацій роблять завдання цікавим для учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.1
Підбираємо ознаку до предмета
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування