Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вже після вивчення іменників, тобто слів, що називають безпосередньо предмет чи обʼєкт, учень починає розуміти сенс прикметників. А згодом – і дієслів, тобто таких конструкцій, що означають дію та передають стан предмета чи обʼєкта. Вивченню поєднання іменників з цією частиною мови й присвячено дану вправу. Дієслова в українській мові можуть передавати дію в трьох часах: минулому, теперішньому й майбутньому. Тільки дієслова минулого часу, на відміну від всіх інших, мають також і рід, який теж узгоджується з родом предмету, про дію котрого йдеться. На екрані перед дитиною знаходиться зображення персонажа, який щось робить, наприклад, сміється. Під малюнком є словосполучення, де поки що міститься тільки іменник. Дієслово дитина має обрати самостійно з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під ілюстрацією. Це дієслово має передавати рід об'єкта. Тобто якщо на малюнку хлопчик, то він саме «посміхався», а не «посміхалася». Виконавши завдання й зробивши вибір, дитина проходить до наступного етапу, де треба знову підібрати  дієслово, от тільки ілюстрація, іменник та й самі дієслова, що описують ситуацію, будуть іншими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.6
Підбираємо правильне слово
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування