Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

При вивченні прикметників дуже важливо, щоб дитина зрозуміла звʼязок лексичного значення цих слів з наявністю у предмета тієї чи іншої ознаки. Але окрім лексичного значення, є ще граматичне: прикметник має співпадати з іменником у роді, числі та відмінку. Це робить словосполучення узгодженим. Тренуванню цього  й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною зображено три прикметника, що тотожні за лексичним значенням, але різні за родом чи числом.  Також є предмет, що цим словом характеризується. Від кожного прикметника до нього веде доріжка-лінія, і всі вони заплутані у клубок. Дві з цих стежок губляться по дорозі, тож залишається тільки одна – та, що поєднує зображення предмета з правильним прикметником. Коли дитина обирає правильний варіант (чи «пройшовши» по доріжці, чи просто співставивши рід назви предмета з родом прикметника), то починається наступний етап, де треба виконати аналогічну дію вже з іншим обʼєктом та новою трійцею прикметників. Механіка виконання завдання залишається такою ж,  але  розташування стежок інше, що посилює ігровий аспект вправи. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.4
Підбираємо правильну ознаку до предмета
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування