Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Різноманіття слів, які вживаються у мові і присвячені певній темі, досить велике. Наприклад, є цілий набір понять, які стосуються теми емоційного стану та почуттів. Виділити в такій об’ємній групі антоніми іноді буває досить складно, бо поняття, які, здавалося б, погано співіснують, насправді зовсім не є протилежними. Наприклад, антонімом до слова «грубий» є слово «ніжний», хоча у свідомості багатьох людей це поняття не може існувати разом з «добрий», «люб’ячий». Правильне розуміння антонімів та вміння їх підбирати – запорука вірного розуміння й оточуючого світу й емоцій інших людей. Ця вправа присвячена саме тренуванню такого вміння. На екрані перед дитиною є низка ілюстрацій. На кожній зображено одну й ту саму казкову тваринку (казкову, бо зображено її не стільки реалістично, скільки здатною до людських емоцій). Кожна мімікою та жестами показує різні почуття, які вона переживає. Над малюнками є завдання, у якому вказано, до якого саме слова треба знайти антонім. Учень читає завдання, аналізує кожну ілюстрацію – а всі вони підписані, тож учень також і розуміє, який малюнок котрий емоційний стан представляє – і шукає ту, яка протилежна, на його думку, названій у завданні. Коли учень її знаходить і натискає на відповідну тваринку, то переходить на наступний етап, де будуть інші звірята та нове слово, до якого треба підібрати антонім.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.3
Підбираємо протилежну до слова картинку
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування