Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже зрозумів, у чому полягає роль займенників у мові, осягнув їхню універсальність, орієнтованість на граматичні категорії та здатність однаково ефективно використовуватись при позначанні як істот, так і не істот. У ході цього завдання учень тренуватиметься самостійно обирати займенник, чим закріпить свої знання та вміння працювати з цією частиною мови. На екрані перед дитиною зображено об’єкт. Прямо він не називається, але є відомим для дитини. Під малюнком міститься займенник, от тільки слово це неповне: бракує літери, яка б уточнила граматичну категорію роду чи числа. Учень має самостійно ввести цю літеру так, щоб утворений в результаті дій дитини займенник підходив для позначення зображеного об’єкта. Коли учень це зробить, то проходить далі, на наступний етап, де буде новий малюнок. Важливо, що ці ілюстрації можуть зображівати й досить специфічні предмети. Наприклад, окуляри – об’єкт один, але слово, яке використовується для його назви має лише форму множини. Отже і займенник для нього теж може бути тільки у множині – це слово «вони». Тож завдяки цій вправі учень закріплює на практиці отримані про займенники знання, а також вчиться використовувати їх у специфічних випадках.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.8
Підбираємо займенник
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування