Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У кожного слова, яке належить до самостійних частин мови, є лексичне значення – тобто те, що, власне, має на увазі співрозмовник, коли це слово вимовляє. Знання слів та їхнього лексичного значення становить словниковий запас дитини. Чим він більший, цей запас, тим більш вільно спілкується дитина та виражає свої емоції. Саме розвитку словникового запасу та формуванню асоціативних звʼязків між предметами та метою їхнього використання й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною міститься набір слів. Кожне супроводжується ілюстрацією, яка зображує названий предмет. Завдання містить точну вказівку того, який саме предмет та слово мають бути виділеними дитиною. Критерієм є призначення цього предмета. Наприклад, якщо у предметному ряду є мʼяч, батон та олівці, а знайти треба те, чим малюють, то вибір, вочевидь, падає саме на олівці. Коли дитина виділяє те слово, що вважає правильним, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічну дію. Іншими, звісно, будуть як набір предметів, так і критерій, який буде вказано у завданні. Важливо, що навіть у випадку помилки дитина все одно проходить до наступного рівня вправи, просто спочатку побачить правильний варіант відповіді на екрані.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.4
Предмети та їхнє призначення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування