Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вивчати звуки тільки в рамках звичайних вправ є способом хибним, бо вони, звуки мовлення, використовуються щодня при повсякденному спілкуванні. Завдяки багатству мови назва є  у будь-якого предмета оточуючого світу. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься використовувати свої знання навколишнього світу для кращого виконання вправ з мови. На екрані перед учнем зображено кілька природних обʼєктів: три листочки різного кольору та форми. Кожен належить іншій рослині чи комасі, назва якої написана на самому листі. Над листочками літає комашка, наприклад, муха або бджілка. Вона втомилася, і її треба посадити саме на той листочок, назва якого починається з певної літери. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап завдання, де бачить інші три листочки з новими словами на них та нову комашку, хоча механіка виконання завдання залишається такою ж, як і на попередньому етапі: учень аналізує назви на листочках, знаходить слово, що починається з вказаної у завданні літери, і садить туди комашку. При цьому на кожному з етапів треба шукати слово, яке обовʼязково починається на приголосний звук.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.2
Приголосні в природі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування