Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли йде мова про предмети, які були виготовлені людиною, то варто зазначити, що практично всі вони створювались з конкретною метою. Кожен такий предмет, чи то молоток, чи то шланг, чи то книга, має конструкцію, яка придатна для виконання певних функцій – дій, які робить тільки цей об’єкт. У ході виконання цього завдання дитина вивчатиме предмети саме з точки зору цих дій. На екрані міститься малюнок, на якому зображено певний побутовий предмет. Впізнати його буде надзвичайно легко завдяки якості малюнка, насиченій кольоровій гамі та високому рівню деталізації. Під цим малюнком є кілька слів, які називають дії, для виконання яких це об’єкт було призначено. Наприклад, з чашки тільки п’ють, тоді як молотком – забивають. Учень має обрати дію, яка виражає призначення предмета, після чого перейти на новий етап. На наступному рівні буде вже ніша ілюстрація. Зміняться також і дієслова, які використовуються для характеристики цього об’єкта. Навіть якщо учень допустить помилку, то все рівно пройде далі, на наступний рівень. Просто спочатку побачить вірний варіант на екрані. Ця вправа дозволяє встановлювати важливі асоціативні зв’язки між об’єктом та його призначенням у свідомості учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Призначення предметів
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування