Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова, які використовуються для орієнтації у просторі – це, здебільшого, прислівники. Вони відповідають на питання «де?» та ще на низку питань, які допомагають зрозуміти обставини дії чи події. При цьому для того, щоб визначити місцезнаходження певного об’єкта, необхідний орієнтир – те, в порівнянні з чим йде опис. У ході виконання цього завдання учень буде тренуватись розпізнавати ліву та праву сторони відносно певного предмета. На екрані перед учнем зображено досить деталізований та багатоскладовий малюнок. Зображено звірятко, яке хоче покататись на качелі. Місць є кілька, і завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб посадити чарівну тваринку чи ліворуч, чи праворуч – в залежності від завдання до конкретного етапу вправи. Коли дитина переміщує зображення тваринки, то проходить на наступний етап, де на екрані буде не тільки інша тваринка, а й нова качелька. Різноманіття умов та ілюстрацій не тільки посилює цікавість дитини до даної вправи, а й дає учню зрозуміти, що поняття «ліворуч» та «праворуч» є відносно універсальними і використовуються у будь-яких умовах, де треба визначити сторону при наявності орієнтира.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.2
Розпізнаємо ліворуч/праворуч
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування