Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшість слів української мови, яким притаманна граматична категорія числа, мають можливість змінюватись у ній. Якщо, скажімо, йде тільки одна тварина з роду котячих, то про неї говорять: «кіт» – а от якщо їх йде дві чи більше, то говорять вже: «коти». Проте є в українській мові й особливі слова, які, навіть називаючи один предмет, все рівно приймають форму множини. Наприклад, слово «ножиці». Оскільки дане слово в принципі не має форми однини, то навіть один цей предмет називатиметься цим словом, що має форму множини. Це пов’язано як з властивостями об’єкту, так і з історичними обставинами використання цього слова. У ході виконання даної вправи учень ознайомиться з такими особливими словами. На екрані перед дитиною є кілька предметів. Всі вони у єдиному екземплярі, тож більшість слів, якими вони підписані, теж мають форму однини. Проте є одне, що має форму множини – його і треба знайти та виділити учню. Коли дитина це робить, то запам’ятовує слова, які підпадають під таку цікаву категорію. Після того, як учень знайде потрібний об’єкт і натисне на його зображення, почнеться наступний етап вправи, де будуть вже інші предмети, хоча механіка виконання вправи залишається такою ж.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.6
Розпізнаємо: звучить як багато, а насправді один
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування