Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вчення про частини мови нерозривно пов’язане з будовою речення. Відомо, що граматична основа (підмет і присудок) здебільшого виражені іменником і дієсловом. Відтак інші слова групуються навколо них: прикметник, числівник і займенник майже завжди пов’язані з іменником, а прислівник – з дієсловом. Попри це існують прислівники, які є похідними саме від іменників. Такими є слова, що позначають час, а точніше, сезони: «взимку», «влітку», тощо. Вони пішли від назв сезонів, але, відповідаючи на питання «коли?», є саме прислівниками. Їхньому вивченню й присвячена ця вправа. На екрані перед дитиною є питання. Воно досить повне і докладно описує той сезон, який має відгадати учень. Окрім того, питальне речення супроводжується ілюстрацією природного об’єкта, який пов’язаний з цим сезоном. Тож учню досить легко відповісти на питання про те, яка пора року мається на увазі. Але відповідь (як вірна, так і всі інші варіанти, представлені під питанням разом з нею) має форму не іменника, а прислівника. Чому? Тому що питання, яке задається дитині, починається зі слова «коли?», а це питання саме прислівника. Тож, відповідаючи на нього, учень краще розуміє, як саме будується діалог за допомогою прислівників, похідних від іменників, в тому числі – і тих, які означають час.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.7
Розрізняємо сезони
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування