Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цікавою особливістю прислівників є те, що вони не змінюються ні за якою граматичною категорією: у них нема ані роду, ані числа, ані відмінку. Але є розряд, до якого вони можуть належати. До розряду прислівників, які описують місце виконання дії, належить пара «всередині/ззовні». Роботі з нею й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено малюнок. Він досить багатоскладовий і містить кілька елементів. Серед них – певний об’єкт, всередині якого може перебувати той чи інший предмет. Наприклад, басейн, акваріум чи будка. Є предмети, які знаходяться як всередині, так і ззовні нього. До малюнка подається також формулювання завдання, де вказано, який предмет треба виділити: той, що всередині, чи той, що ззовні. Учень читає завдання, аналізує малюнок та робить свій вибір. Після цього починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, от тільки критерій вибору може бути вже іншим. Наприклад, якщо раніше треба було знайти те, що всередині басейну, то на новому етапі – те, що ззовні від будки. Також змінюється і сам малюнок. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на наступний етап, просто спочатку побачить вірний варіант відповіді. Це допомогає вчитись на своїх помилках, а не сприймати їх як поразку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.3
Розрізняємо всередині/ззовні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування