Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Це завдання присвячено закріпленню вміння учня підбирати до кожного предмета свій займенник за категорією роду. На екрані перед дитиною зображено три малюнки. Вони якісні, деталізовані та яскраві, тож учень без проблем впізнає всі зображені предмети, але про всяк випадок поряд з ними, над кожною ілюстрацією, міститься спеціальна кнопка. Натиснувши на неї, учень почує, як звучить назва цього предмета. Під кожним малюнком є пуста клітина. Її треба заповнити займенником, який підходить до цього предмета, співпадаючи з ним за родом. Займенники теж розташовані під малюнками. Їхня кількість співпадає з числом об’єктів. Таким чином завдання має форму сортування. Коли дитина правильно переміщує займенники по своїм клітинках, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, тільки вже з іншими предметами. Також на новому рівні завдання будуть і нові займенники для сортування, але механіка виконання вправи така ж – єдиним критерієм вибору залишається рід іменників, якими ці предмети називаються, і який має співпадати з родом займенника. І навіть якщо дитина щось наплутає та помилиться, то все рівно продовжить виконання вправи, спершу побачивши вірний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.6
Розрізняємо займенники
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування