Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прислівники – досить цікава частина мови, яка відрізняється від інших. Якщо прикметник, числівник та займенник відносяться до іменника, взаємодіючи з ним, то прислівник відноситься до дієслова, описуючи обставини виконання зазначеної дії. При цьому прислівник не змінюється за родом, числом, відмінком чи іншими граматичними категоріями. Але кожне слова використовується в рамках свого лексичного значення з конкретною метою. Зокрема, слова «зверху» та «знизу» використовуються для визначення положення предметів відносно певного орієнтиру або просто у порівнянні одне з одним. На екрані перед дитиною – малюнок. Він деталізований та якісно виповнений. На ньому зображено відразу кілька об’єктів на тлі галявини з веселкою. Над цією ілюстрацією міститься завдання, у формулюванні якого вказано, який саме предмет треба виділити – той що, знаходиться зверху, чи той, що знаходиться знизу. Таким чином, виконуючи цю вправу, учень краще розуміє сенс цих прислівників та обставини, при яких вони використовуються. Коли дитина робить свій вибір, то починається наступний етап, де треба виконати аналогічну дію (тільки у питанні змінюється прислівник), але з новими об’єктами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.4
Розрізняємо зверху/знизу
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування