Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Поняття про те, що об’єкти навколишнього світу можуть бути живими та неживими (тобто істотами чи неістотами) знайшло своє відображення й у мовних категоріях. Частина мови, яка називає об’єкти та предмети, – це іменник, а слова, що належать до неї, як відомо, відповідають на два питання: «хто?» і «що?». Якщо у минулому завданні треба було сортувати зображені об’єкти за ознакою того, чи є вони істотами, чи ні, то у ході виконання цього завдання дитина буде використовувати цей же самий критерій, але в  іншій формі. На екрані перед учнем кілька малюнків. Вони можуть бути підписані питанням «хто?» (воно підходить для істот) або може бути питанням «що?», яке, відповідно, підходить для неістот. Кожне питання супроводжується відповіддю – назвою предмета, який є живим чи неживим. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити малюнки відповідно до питань та відповідей. Коли дитина зробить це з усіма зображеними об’єктами, почнеться новий етап, де будуть нові малюнки. На новому етапі треба виконати дії аналогічного характеру. Важливо, завдяки цьому завданню розвивається словниковий запас учня та його розуміння мовленнєвих особливостей слів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.6
Розсортовуємо малюнки за питаннями: хто чи що?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування