Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Українська мова має дві форми: усну та письмову. І обидві ці форми мають здатність вміщувати риму. Цей феномен властивий не тільки українській мові, але саме її схильність до римування робить нашу мову такою милозвучною. Здатність грамотно користуватись мовою на письмі є дуже важливою для сучасної людини, але все ж частіше люди спілкуються усно. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься створювати риму в усному мовленні. На екрані є малюнок, на якому зображено кілька предметів, а саме – чотири, тобто потенційно дві пари. Всі малюнки досить якісні та деталізовані, тож учень без складнощів згадає назву кожного з зображених об’єктів. Але, про всяк випадок, окрім ілюстрацій є також спеціальні кнопки. Кожна розташована під своїм малюнком. Натиснувши на таку кнопку, дитина почує, як звучить слово, яким називається зображений об’єкт. Таким чином у вправі всі слова подаються тільки в усній формі. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб серед чотирьох ілюстрацій виділити ті дві, назви яких римуються, тобто однаково закінчуються і співпадають за кількістю складів. Коли учень це робить, то проходить на новий етап, де будуть інші малюнки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.2
Римуємо слова
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування