Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова, які належать до самостійних частин мови,  мають своє значення та відповідають на різні питання. Але і в середині однієї частини мови є диференціація на внутрішні підвиди – так звані розряди. Вони є й у займенника. Зокрема виділяють присвійні займенники «мій», «моя», «моє». Вони виражають належність предмету до особи, яка говорить. Ці слова, як і інші представники цієї ж частини мови, можуть бути різного роду або відмінку чи числа. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися у вмінні працювати зі словами саме цієї підгрупи займенників. На екрані перед дитиною зображено предмет, який називається відповідним іменником. Під ним є позначені вище займенники. З-поміж них дитина має обрати той один, який відповідає цьому слову, співпадаючи з ним за родом і числом. Наприклад, якщо зображено морозиво, то до нього підходить слово «моє», адже воно – середнього роду однини. Коли учень переносить у пусте місце потрібне слово, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічну дію вже з іншим предметом, хоча варіанти відповіді залишаються такими самими, адже учень працює саме з цим розрядом займенників.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.4
Складаємо словосполучення зі словами "мій, моя, моє"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування