Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як учень ознайомився з поняттям про істот на навчився відрізняти створінь живої природи від інших об’єктів, залишається тільки закріпити ці знання шляхом вправи, що має форму сортування. Саме таким і є це завдання. На екрані перед учнем міститься два поля. В одне треба помістити тільки істот, тобто зображення живих створінь, а в друге – неживі об’єкти природи чи творіння людських рук. Коли учень розсортировує всі малюнки, які містяться під цими двома зонами, то проходить на наступний етап завдання. Дуже важливо, щоб дитина розуміла, що у звичному мовленні мають на увазі, коли говорять про істот чи неістот, і це завдання допомагає краще засвоїти даний матеріал. А учню зі свого боку така вправа здасться грою, адже всі малюнки виконані у цікавому стилі, що нагадує манеру ілюстрацій дитячих книжок – тваринки зображені розумними, всміхненими та добрими, а неістоти зображені у приємних тонах, досить деталізовано. Цікаво, що це завдання складніше, ніж може здатись на перший погляд. Наприклад, є малюнки, на яких зображені іграшки у вигляді тварин. Дитина має досить уважно проаналізувати кожне зображення, щоб по деталях зрозуміти, це істота чи неістота, яка має вигляд, подібний до живого.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.5
Сортування істот та неістот
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування