Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Згідно з правилами української фонетики (розділу науки про мову, що вивчає звуки) приголосні можуть бути твердими або мʼякими. Деякі з них є твердими завжди, наприклад «ч», тоді як деякі – завжди мʼякі, як-от «й». Але переважна більшість може мати обидва варіанти. Зазвичай тверді мʼякими стають, якщо після них стоїть мʼякий знак, йотована голосна без апострофу та голосний звук «і». Ці правила і має вивчити учень у ході виконання даного завдання. На екрані дитина бачить перед собою пару слів. Кожне називає той чи інший предмет або ж явище. Кожне супроводжується ілюстрацією, яка цей предмет чи явище ще показують задля більшої зацікавленості дитини. І у кожному з цих слів є певна буква, але в першому, вона, наприклад, стоїть перед  «а», тоді як у другому – перед «я», а значить, у другому випадку вона буде вже мʼякою. У завданні до цієї пари вказано і те, яку букву має знайти учень в обох словах, і те, яку вибрати – тверду чи мʼяку. Коли дитина це робить, то проходить до наступного рівня завдання, де на неї чекатиме нова пара слів. Отже, це завдання не тільки розширює словниковий запас дитини, а й є корисним для її дикції, якщо читати слова вона буде вголос(або повторювати після прослуховування їхнього звучання).

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.8
Тверді/м'які приголосні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування