Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Речення утворюється зі слів, які будують його, доповнюючи одне одного у лексичному сенсі та поєднуючись і узгоджуючись граматично. Це стосується будь-яких речень: питальних, стверджувальних і, звісно, окличних. Саме останнім і присвячена ця вправа. На екрані перед дитиною міститься набір слів. Вони розташовані у хаотичному порядку, але зрозуміти, яке з них перше, а яке – останнє, неважко, бо перша літера першого слова завжди велика, тоді як після останнього йде знак оклику. Ті слова, що містяться між ними, за умови, якщо їх більше ніж один, розміщуються так, щоб створене речення мало чітку та завершену думку, яка може передаватись з окличною інтонацією. Учень самостійно переміщує слова, після чого читає утворене речення вголос, перевіряючи себе. Якщо все було зроблено вірно, то починається новий рівень, де треба виконати аналогічні дії, але вже з іншим реченням. І навіть у випадку помилки дитина продовжує виконання вправи, просто вірний варіант з’явиться на екрані після хибного. Вправа супроводжується яскравим та деталізованим малюнком, який зображує предмет, описаний у реченні. Візуальне доповнення служить для звернення уваги дитини на речення та стимулює концентрацію учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.7
Утворюємо окличне речення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування