Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливість української мови полягає у тому, що слова у реченнях не мають абсолютно чіткого порядку, як, скажімо, в мові англійській. Той, хто говорить, може відносно вільно міняти слова місцями, роблячи акцент саме на тому, що хоче сказати. Проте певні норми розташування слів все жє. Наприклад, це стосується питальних речень. Саме вивченню тонкощів розташування слів у питальних конструкціях і присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною міститься речення, елементи якого розташовані не зовсім у правильному порядку. Вгадати перше та останнє слово легко: перше починається з великої літери, а після останнього йде питальний знак. Проте всі інші заплутані. Під кожним словом є кнопка, натиснувши на яку дитина чує слова. Аудіосигнал, прив’язаний до кнопок, має вірне розташування. Тож учню залишається просто, звіряючись з ними, розташувати слова і вірній послідовності. Коли дитина це зробить, то перейде до наступного етапу завдання, де треба виконати аналогічні дії вже з іншим реченням. Поступово, рухаючись між етапами вправи, дитина зрозуміє, як саме треба розташовувати слова у реченнях питального типу, у якому порядку. Допоможе у цьому й те, що звучать слова з правильною інтонацією.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.5
Утворюємо питальне речення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування