Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Так само, як прикметники використовуються для назви ознаки предметів, так прислівники – для назви ознаки дії. Вони вказують на обставини: де, як, коли. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з тими прислівниками, які відповідають за положення об’єктів у просторі, означаючи, де саме вони знаходяться відносно одне одного. На екрані перед дитиною є малюнок, на якому зображено гральну площадку. На дитячій сітці граються монстрики. Вони намальовані не страхітливо, а навпаки – кумедно та симпатично. Спочатку вони знаходяться на одному рівні. У завданні до кожного етапу вказано, який з монстриків має бути вище, а який – нижче. Учень має перемістити їх так, як вказано у завданні, після чого почнеться наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічну дію, тільки вже з іншими маленькими чудовиськами, які будуть в іншому положенні відносно одне одного. Наявність цих персонажів робить цю вправу більш цікавою, а необхідність на кожному етапі напряму взаємодіяти з об’єктами перетворює завдання на гру. Головна її мета, тим не менше, полягає саме у розвитку мовної свідомості: завдяки виконанню вправи дитина краще засвоїть тему прислівників та зможе вільно ними користуватись.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.1
Вчимо нижче/вище
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування