Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Кожне слово, що належать до прислівників як до самостійної частини мови, використовується для пояснення суто своєї обставини. Наприклад, прислівники «перед» та «за», які промовляють для того, щоб назвати положення об’єктів. При цьому дуже важливо, що будь-які пояснення щодо місцезнаходження предметів мають сенс тільки тоді, коли є точка відліку – тобто інший предмет, відносно якого і робиться пояснення. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися використовувати ці прислівники. На екрані зображено деталізований малюнок, який має досить велику кількість компонентів. Це і живі істоти, і галявина, на якій росте дерево, і паркан, який і є тією самою річчю, відносно якої йде пошук положення предметів у просторі. У завданні до кожного рівня вправи вказано, що саме має знайти та виділити учень. Це може бути або той об’єкт, який знаходить за парканом, або той, що знаходиться перед ним. Учень читає завдання, бачить, як саме воно формулюється, після чого аналізує малюнок і знаходить те, що потрібно. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап, навіть якщо вибір цей є помилковим.    

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.13
Вчимо перед/за
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування