Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливості зовнішності кожного предмета чи живої істоти так чи інакше пов’язані з тим, як означена істота живе, або як цей предмет використовується. На екрані перед дитиною міститься кілька малюнків. Всі вони виконані якісно, у яскравих кольорах та цікавому стилі. Деякі зображають предмети побуту, а деякі – живих істот. Над малюнками є запитання, яке пов’язане тільки з одним із зображених об’єктів. Наприклад, питання про те, що саме може захистити від дощу. Вочевидь, для цього може знадобитись парасолька, бо її форма чудово підходить для того, щоб ховатись під нею від крапель води, що падають з неба. Якщо ж питання стосується живих істот, то дитина має звернути увагу на їхню будову, яка відображається на способі життя тваринки. Наприклад, якщо у питанні треба обрати того, хто живе у воді, то це, звісно, істота, яка має хвіст та плавники. Отже учень, зіштовхуючись на кожному етапі завдання з новим питанням та новим рядом об’єктів, має використовувати логіку та взаємозв’язок зовнішньої форми предметів з внутрішнім змістом задля вірного виконання вправи. Щоб рухатись між етапами завдання, треба просто робити свій вибір, але, навіть якщо він буде хибним, дитина все рівно пройде далі, просто спочатку побачить вірний варіант на екрані.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.4
Вгадуємо істоту\предмет за описом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування