Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Окрім слів, що служать для назви предметів, явищ, характеристики обʼєктів та опису, є й такі, що використовуються при вітанні або ж прощанні між людьми. Вони незмінні, і не належать до жодної самостійної частини мови, проте явно мають неабияке значення. Їхньому вивченню й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем є малюнок, який зображує діалог двох персонажів. В умовах до завдання сказано, чи вони вітаються, чи прощаються. Ілюстрація має форму коміксу: один з героїв має біля голови «хмарку», яка є графічним вираженням того, що він зараз говорить щось співрозмовнику. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вставити у цю кульку саме ту фразу з двох варіантів, що знаходяться під малюнком, яка відповідає ситуації. Після цього дитина перейде до наступного етапу вправи, де матиме змогу виконати аналогічні дії, але на малюнку буде вже інша ситуація. Якщо на попередньому етапі це було вітання, то тепер зображення описуватиме сцену прощання. Зміняться і слова, якими користуватимуться співрозмовники. Тож учень завдяки цьому завданню розширює свій словниковий запас. І навіть якщо дитина помилиться і перемістить у «діалогову хмарку» не ту фразу, яку слід, то все одно продовжить виконання вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.6
Вітаємось/прощаємось
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування