Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Текст – це набір речень, які поєднані спільною ідеєю та темою. Таким чином функція тексту тотожна призначенню окремих речень – повідомлення та опис. Хоча речення у тексті й пов’язані граматично, їхній змістовний, тобто лексичний зміст є все ж головним, адже саме задля викладення певної інформації текст і створюється. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися доповнювати текс, робити його цільним. На екрані перед учнем зображено кілька речень. Читаючи їх, дитина розуміє, що вони є неповними – в кожному провущено як мінімум по одному слову. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити ці пустуючи проміжки. Задля цього дитина використовує не слова, а зображення. Під текстом є набір малюнків. Учень аналізує ці зображення, після чого обирає, яка картинка підходить за змістом якому реченню. Далі залишається тільки перемістити кожну ілюстрацію на своє місце, після чого починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії вже з новим текстом. Наявність ілюстрацій як візуального доповнення до інформаційного ряду збільшує цікавість дитини до виконання цього завдання та стимулює кращу концентрацію на змісті речень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.5
Вставляємо малюнки в текст за змістом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування