Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прикметники можуть описувати об’єкт з багатьох сторін. Це значить, що один і той самий предмет, який називається тільки одним словом (іменником), може у той же самий час характеризуватись цілою низкою прикметників – аби тільки вони дійсно описували його характерні якості. Саме підбором таких прикметників і займеться дитина, виконуючи дану вправу. На екрані перед учнем зображено об’єкт. Малюнок деталізований, якісний, досить великий, тож учень без проблем впізнає предмет. Під ним міститься кілька прикметників. Всі вони подаються у одній і тій самій формі, тобто вони співпадають за родом, числом і відмінком, підходячи намальованому об’єкту, назва якого теж вказується. З-поміж цих прикметників, керуючись виключно логікою, пам’яттю про цей предмет та аналітичними здібностями, дитина обирає ті прикметники, які дійсно характеризують даний предмет. Наприклад, якщо це квітка, то, з одного боку, вона яскрава і кольорова, а з іншого – запашна. Вказавши вірні прикметники (виділяючи натисканням на дані слова), учень проходить на наступний етап вправи, де треба зробити те саме, але як прикметники, так і сам об’єкт, який вони описують, будуть вже іншими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.7
Вибираємо ознаку предмета
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування