Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Окрім назви предметів та конкретних об’єктів, мова має немало слів, які називають явища природи. Деякі з них сприймаються через час. Наприклад – місяці. У ході виконання цього завдання дитина буде повторювати (або вчити) назви всіх місяців року. На екрані перед учнем міститься гарна картинка, яка зображує природний фон згідно з певним сезоном. Наприклад, уквітчану галявину – весною, або ж завіяну снігом – взимку. Ця картинка поділена на три частини, які співвідносяться з трьома місяцями цієї пори року. Вони спочатку розташовані хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає якраз у тому, щоб перемістити місяці таким чином, щоб вони йшли у природному порядку. Наприклад, у випадку з весною це «березень», «квітень», «травень» – зліва направо. Коли дитина це робить, то проходить до наступного етапу, де на неї чекатиме нова ілюстрація та нові місяці, які теж треба розташувати у правильному порядку. Ігровий аспект вправи посилюється, оскільки тільки у правильному порядку картинки складаються у одну ілюстрацію. Таким чином їх можна вважати пазлом, елементи якого об’єднуються не за формою частинок, а за сенсом зображених на них слів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.15
Вивчаємо місяці
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування