Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Самостійні частини мови, що у більшості своїй мають як лексичне, так і граматичне значення, використовуються для різних цілей. Якщо іменник називає предмети, то займенник не робить цього, але вказує на ті самі ж предмети. При цьому займенники є універсальними. Слово «він» може однаково ефективно використовуватись для позначення слів «літак» та «Іван», оскільки вони обидва чоловічого роду. У ході виконання цього завдання дитина буде підбирати слова за займенником, який їм підходить, і саме їх рід буде головним критерієм для вибору. На екрані перед дитиною міститься ряд ілюстрацій. Всі зображені предмети подібні між собою, хоча  й відрізняються по суті. Наприклад, це можуть бути схожі предмети одягу, які, однак, по-різному називаються. Кожен предмет підписано. У завданні до кожного рівня вправи подається займенник-орієнтир. Учень має підібрати один предмет до цього займенника. Зробити це досить легко – назва предмету має співпадати за родом з тим займенником, що подається у завданні. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії вже з новим рядом малюнків.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.2
Визначаємо предмети за займенником
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування