Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшість іменників можуть бути як в однині, так і в множині. Це граматична категорія, яка властива більшості іменних частин мови і передає кількість предметів, точніше, два варіанти: або називає мий об’єкт один, або їх два і більше. Граматична категорія числа виражається за допомогою закінчення, у більшості випадків це «и». у ході виконання цього завдання дитина познайомиться з граматичною категорією числа, її ознаками та навчиться з ними працювати. На екрані перед учнем є дві групи малюнків. На одному зображено предмет або істоту у однині. Закінчення у цій формі може бути різним в залежності від слова, його роду та інших характерних ознак. Поряд є інший малюнок, де ці ж самі об’єкти вже зображені по двоє чи у більшій кількості. Даний малюнок теж підписано, але слово має інше закінчення – літеру «и», яка виражає множину. У завданні, яке міститься над малюнками, вказано, який з них треба виділити: той, де однина, чи той, де множина. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де будуть нові ілюстрації, але на одній з них знову ж таки буде один об’єкт, а на другій – такий самий, але в більшій кількості. Мета цього завдання – дати дитині чітке розуміння категорії числа та того, як вона виражається.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.1
Знайомимось із множиною: закінчення "И"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування