Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Українська мова дуже різнопланова та різноманітна, коли йде мова про можливість описання явищ та предметів. Один і той самий обʼєкт можна зобразити по-різному, але схожим чином – так, як це хоче автор висловлювання в залежності від того, на що він робить акцент, на що саме наголошує. Це можливо завдяки гнучкості слів української мови і їхній можливості час від часу переходити з однієї частини мови до іншої. Саме ця здатність слів та словосполучень показана у даній вправі. На екрані перед дитиною зображено малюнок, до якого також закріплено словосполучення, яке це зображення описує. Під ними є кілька варіантів інших словосполучень, які схожі на головне, але все ж інші. Учень має проаналізувати головне словосполучення, зрозуміти, яке слово у ньому є центральним з точки зору змісту, і вибрати з-поміж варіантів, що знаходяться знизу, той, який найближче до першої фрази. Наприклад, якщо першою фразою є «дитячі книги», то серед словосполучень «наукові книги» та «книги для дітей» треба вибрати другий варіант, адже він найближче підходить за змістом до першого, хоча його елементи виражаються в іншій формі. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, те буде новий малюнок та інші фрази, хоча механіка виконання завдання залишається такою ж.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.5
Знаходимо фразу з подібним значенням
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування