Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Використовуючи мову для повсякденного спілкування, люди діють і за допомогою приголосних звуків, і за допомогою голосних. Проте між ними є суттєві відмінності. Адже голосні звуки творяться тільки голосом, а на їхню вимову впливає, здебільшого, тільки оформлення губ і, власне, спосіб застосування голосових зʼязок. Тоді як для творення приголосних використовується весь набір артикуляційних інструментів людини: зуби, альвеоли, язик, губи тощо. Це впливає на характер вимови. Голосні звуки можна тягнути скільки завгодно, і при бажанні їхнє звучання можна зберегти однаковим у будь-який момент мовлення. А от приголосним ця якість не властива. У ході виконання цієї вправи дитина буде розділяти приголосні і голосні, як користуючись памʼяттю, так і за допомогою цих рис, характерних для кожного типу звуків. На екрані перед дитиною зображено слово, яке називає явище чи предмет, пов'язаний зі спортом. Цей предмет зображено у вигляді малюнка поряд з літерами, аби посили цікавість учня до завдання. Дитина має вказати всі літери, які передають на письмі приголосні звуки. Зробивши це, учень проходить далі, на новий рівень, де буде виконувати аналогічну дію, але вже з новим словом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.7
Знаходимо приголосні в словах
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування