Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Однина і множина – це два варіанти граматичної категорії числа, яка притаманна деяким частинам мови. Майже завжди при написанні слова вона виражається зміною закінчення, тож основа (яка пов’язнана більше з лексичним, а не граматичним значенням слова) залишається без змін. Тому іноді можна проґавити правильний сенс слова, не помітивши те, в якому числі воно було вжито. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься звертати увагу на число. На екрані перед учнем зображено кілька предметів. Деякі з них показано по одному, а деякі представлені окремою групою з, як мінімум, двох об’єктів. Кожна така ілюстрація підписана словом, яке позначає і називає зображений предмет чи предмети. Це слово тільки одне, але може мати як форму однини, так і форму множини. Учень аналізує зображення, знаходить ті малюнки, де об’єктів два і більше, обов’язково читає слова, які знаходяться під цими ілюстраціями, та виділяє дані зображення. Після цього починається наступний етап вправи, де також треба знайти всі слова, що мають форму множини. Завдяки цій вправі учень починає розуміти, наскільки важливо звертати увагу на закінчення слів, адже бачить, як малюнки з одним об’єктом відрізняються від тих, де їх кілька.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.2
Знаходимо слова у множині
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування