Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цікава особливість граматики української мови полягає у тому, що категорія роду властива всім або майже всім словам, які належать до іменних частин мови. Це значить, що рід є й у слова, яким називається жива істота (і яка дійсно має рід, як і все живе), й у слова, яким називається неживий предмет. У ході виконання цього завдання дитина зіштовхнеться з цією особливістю. На екрані перед учнем кілька малюнків. На деяких з них живі істоти, на інших – звичайні побутові об’єкти. Але категорія роду властива кожній назві. Це стає очевидним, коли перед дитиною постає завдання: знайти та виділити всі предмети, для яких підходить вказаний у завданні займенник. А оскільки вибір проходить саме за категорією роду, дитина розуміє, що займенник «він» однаково вірно використовується і для позначення слова «песик», і для позначення слова «стілець». Коли учень виділяє всі слова, що підходять до вказаного займенника, то переходить на наступний етап, де на екрані будуть зовсім інші ілюстрації, а у завданні буде й новий займенник. Для посилення цікавості дитини до виконання цього завдання важливим є те, наскільки якісно були зроблені ілюстрації: тваринки гарні, виглядають привітно і мило, а предмети деталізовані та яскраві.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.7
Знаходимо займенники за малюнками
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування