Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Об’єкти навколишнього світу мають багато способів диференціації. Наприклад, існують об’єкти, що відносяться до живої природи, а є неживі предмети. І кожен має свою назву у мові, своє слово, яке використовують для називання цього об’єкта. У ході виконання даного завдання дитина буде вчитись відрізняти живе від неживого та розширяти за рахунок цих об’єктів свій словниковий запас. На екрані зображено групу ілюстрацій. Всі вони різні та відрізняються одне від одного за формою, розміром, кольором та призначенням. Але є у кожному ряді певна закономірність: якщо більшість об’єктів, зображених на екрані, є живими істотами, то серед них є один предмет, що не належить до світу живої природи. І навпаки. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає якраз у тому, щоб виділити той малюнок, який за даною ознакою виділяється з-поміж інших. Як тільки дитина зробить свій вибір, то пройде на наступний етап, де буде новий ряд об’єктів. Якщо на минулому рівні більшість з них були неживими і тільки один – живий, то на наступному етапі – навпаки. Це завдання краще проходити з батьками, оскільки дитині корисно згадувати назву кожного об’єкта, як живого так і неживого, який з’являтиметься на екрані.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.1
Знаходимо зайве. Істота чи неістота?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування