Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Розташування предметів є тією ознакою, для сприйняття якої необхідно мати певну «точку відліку», тобто щось, що можна використати для порівняння. У ході виконання цієї вправи дитина знайомиться зі способами знаходження розташування предметів. На екрані дитина бачить кілька обʼєктів, що разом утворюють певний малюнок зі своїм сюжетом, наприклад, велике дерево, до якого підходить лисичка, тоді як спереду на стовбурі вже сидить птаха. Над цим малюнком міститься завдання, у якому вказується, який предмет потрібно обрати. Але сам предмет не називається – замість цього у завданні вказується, де він розташовується відносного того чи іншого елемента малюнка. Наприклад, потрібно знайти обʼєкт, який знаходиться збоку від вказаного дерева, – і це буде лис. Тож дерево виступає саме тим предметом, відносно до якого і визначається положення всіх інших на малюнку. Ця вправа не тільки корисна для кращого вміння орієнтуватись у просторі. У ході її виконання дитина дізнається нові слова, що означають положення речей у просторі. Це покращує здатність учня висловлювати думку щодо місцезнаходження обʼєктів. Таким чином розвивається словарний запас дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.3
Антоніми-розташування
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування