Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як свідчать науковці, перші літери буквеної абетки були створені на основі предметів оточуючого світу, які служили для наших пращурів джерелом натхнення. Але звʼязок обʼєктів, які знаходяться навколо нас, та букв можна використати і зараз: для кращого запамʼятовування літер. На екрані дитина бачить зображення певного предмета, з яким вона стикається регулярно, чи не кожного дня. Це може бути олівець, бублик тощо. В будь-якому разі цей предмет своєю формою схожий на ту чи іншу літеру, яка позначає на письмі голосний звук. Під малюнком учень бачить кілька букв, серед яких і знаходиться одна, яка є подібною до цього предмета. Її дитина і має виділити. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де бачить на екрані зображення іншого предмета та вже нові літери під ним, серед яких має обрати правильну. Різноманіття малюнків гарантує збереження цікавості дитини до виконання вправи, а також допоможе їй краще вивчити букви, які використовуються для позначення голосних звуків. В майбутньому учень зможе асоціювати предмети та букви, що буде для нього додатковою «шпаргалкою», спонукатиме порівнювати оточуючі предмети з літерами, розвиватиме увагу та уяву. Важливо, що рух дитини між етапами здійснюється й у випадку невірної відповіді на питання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.3
Асоціації голосних із предметами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування