Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Звичні для дитини речі мають певні сталі характеристики, над якими зазвичай не задумується ніхто. Наприклад, колір. Ця вправа присвячена тому, аби дитина запамʼятала, як кольори повʼязані з тими обʼєктами, що її оточують кожного дня.

На екрані учень бачить художника, який намалював той чи інший предмет. Цей предмет є чимось досить звичайним для дитини та відомим їй у житті, наприклад, фрукт чи серце. При цьому цей художник використав тільки один колір для зображення цього предмету. Під малюнком, на якому зображено художника та його картину, дитина бачить кілька варіантів фарб, які міг використати художник. Учень має обрати правильний варіант – ту фарбу, якою малював художник цього разу. Коли учень зробить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи, на якому змінюється як картина митця, так і варіанти кольорів, які він використав. Образ художника є додатковим елементом вправи, який посилює ігровий аспект та вносить певний елементарний сюжет. Дитина з більшим бажанням взаємодіє з художником, ніж просто обирає кольори. Але разом з тим у ході виконання цієї вправи напрацьовуються важливі асоціативні ряди.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Гра "Художник"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування