Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Форма предметів навколишнього середовища зазвичай досить складна, бо містить у собі багато деталей та сторін, які можуть трохи відрізнятись між собою. Але при цьому форми предметів співвідносяться одна з одною (їх можна порівняти, а з однієї фігури можна зробити іншу, якщо додати у її форму нові елементи чи змінити вже існуючі) та можуть мати певні чіткі асоціації. Ця вправа допомагає дитині використовувати форму предметів як ознаку для порівняння. Учень бачить на екрані кілька обʼєктів. Над цими малюнками пунктирною лінією зображено певну просту фігуру, наприклад, квадрат або коло. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб визначити, який з зображений предметів більше пасує за своєю формою намальованій пунктиром фігурі. Виконання цієї вправи потребує від дитини аналітичних здібностей та вміння знаходити асоціативний звʼязок, бачачи спільні елементи у різних обʼєктах. Коли учень обирає з двох зображених предметів той, чия форма пасує пунктирній фігурі, то переходить до наступного рівня вправи, на якому бачить на екрані вже інші предмети та мусить порівняти їхню форму вже з новою фігурою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.4
Форма
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування