Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

За допомогою слів можна досить докладно описувати предмети. У ході виконання цієї вправи дитина навчиться за описом впізнавати той чи інший обʼєкт. Учень бачить перед собою кілька предметів. Всі вони досить схожі між собою, але мають кілька суттєвих відмінностей. Над малюнками є віршований опис, прочитавши який, учень зрозуміє, про який саме предмет йде мова, та вибере його з-поміж інших. Після цього учень переходить на наступний рівень вправи, де треба виконати приблизно аналогічну дію, але при цьому як зображені предмети, так і вірш-опис - вже інші. Рух між етапами вправи здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь дає дитина. Під час виконання цього завдання учень тренує своє вміння аналізувати зображені предмети. Важливо, що самі назви обʼєктів, які зображують на кожному з етапів, не називаються жодного разу. Тож дитині доводиться керуватись тільки своїм розумінням тих прикмет, про які він дізнається з опису. Особливо цікаво, що текстове наповнення завдання має віршовану форму, яка водночас легка для засвоєння і разом з тим приємна для процесу читання.

 
 
 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.5
Підбери до загадки відповідь-малюнок
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування