Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У спілкуванні роль слів не обмежується тільки називанням предметів та явищ. За допомогою слів можна виразити багато різних параметрів та підійти до того чи іншого предмету з різних сторін. Наприклад, описавши його ознаки. Ця вправа тренує вміння дитини розпізнавати та називати ознаки предметів. На екрані учень бачить два обʼєкти. Самі предмети не називаються, замість цього під малюнками відображені слова, які є характерними ознаками цих предметів. Але ці слова  розташовані не у вірному порядку – під малюнком цибулі, наприклад, може бути написане слово «солодке». Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити слова під той предмет, який дійсно має ту ознаку, що цим словом передається. Коли дитина це робить, то переходить до наступного етапу вправи, на якому на неї чекатиме вже інша група предметів. Всі малюнки мають приємний стиль зображення та багату деталізацію, тож дитина без проблем впізнає предмети, що зображені на кожному рівні вправи. Це завдання не тільки дозволяє дитині краще усвідомити залежність предмета та його ознаки, а й розширює словниковий запас.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.1
Підбери картинку до ознаки
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування