Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Деякі ознаки предметів характерні суто для певних обʼєктів і за ними можна легко їх впізнати. Але інші є більш загальними та можуть бути спільними відразу для групи обʼєктів. Тож за допомогою слів, які означають ту чи іншу ознаку, можна виділяти предмети у певну групу. Цього і вчиться учень у ході виконання даної вправи.

Він бачить на екрані малюнок, який зображує певну ситуацію. Деякі обʼєкти, які є елементами цього малюнку, обʼєднані спільною ознакою. Задача дитини полягає у тому, щоб виділити ці предмети. Наприклад, на екрані на одному з етапів дитина бачить велике дерево, за крону якого заходить сонце. Сонце і пташки зображені сплячими, а гусінь – ні. Отже дитина має вибрати тільки тих персонажів, які мають спільну ознаку – сон. Після того, як дитина зробить це, вона переходить до наступного етапу вправи, де треба буде теж вибрати предмети за наявністю у них чогось спільного (але не рис зовнішності, а саме спільного процесу чи ознаки), хоча всі частини малюнка вже будуть іншими. Кожна ілюстрація до етапу вправи багата на деталі та виконана у приємному для дитини стилі.

 
 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.3
Поєднання слів за спільною ознакою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування