Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Поняття про ритм та риму вивчаються дитиною вже у середній школі, хоча перші відомості щодо них стають відомі значно раніше. Зазвичай різні типи рими зображуються схематично, але для того щоб зрозуміти саме це явище, достатньо просто ознайомитись з ним на практиці. Ця вправа присвячена першим крокам дитини у вивчені ритму та рими віршованих текстів. На екрані учень бачить два рядки тексту, який має внутрішню риму та можливість укладання рими. Саме можливість – бо рядки ці не повні, в них бракує останнього слова. Під цим віршиком дитина бачить два варіанти слова. Обидва з точки зору значення підходять для того, щоб доповнити фразу. Але тільки одне зробить її римованою. Дитина має підставити обидва слова і відчути, яке з них додає рими. Після чого дитина обирає правильний варіант і переходить до наступного етапу вправи. На новому рівні завдання учень бачить перед собою вже інший віршик. Навіть якщо дитина помилиться з вибором та обере неправильне слово, вона все рівно перейде до наступного етапу вправи, просто вірний варіант перед цим стане виділеним у завданні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.8
Продовжуємо віршик
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування