Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Смак є характеристикою їстівних предметів. Існує багато різних типів смаку, які може відрізнити людина. Всі вони мають свої назви у мові: солодке, гірке, кисле, солоне – і це далеко не повний список. У ході виконання цього завдання дитина не просто обирає обʼєкти за смаком, а ще й має зробити це від протилежного. Тобто у кожному рівні вправи міститься малюнок двох страв. У завданні, що пишеться над зображенням, міститься вказівка, якого смаку страва має не бути. Тобто, якщо потрібно знайти і обрати несолодку страву, то між яєчнею та тортом дитина має обрати яєчню. Після того, як учень робить свій вибір, він має виконати певну дію, скажімо, пригостити нею персонажа, зображеного поряд зі столом, на якому були ці страви. Після цього учень переходить до наступного рівня вправи, де бачить на екрані вже інші страви та іншу вказівку про те, якого смаку має не мати потрібна їжа. Це завдання не тільки допомагає дитині краще оволодіти заперечувальними конструкціями, а й розширює словниковий запас. Всі малюнки страв мають докладну деталізацію та приємний стиль зображення, тож учень впізнає кожну страву та їжу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Протилежні ознаки їжі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування