Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Окрім зовнішніх рис, які видно з першого погляду, існують ознаки, які предмет має за своїм призначенням. Наприклад, для їжі однією з головних ознак є її смакові якості або ж поживність. Отже, обʼєкти можуть групуватися не тільки за спільними прикметами зовнішнього вигляду, а й за іншими ознаками. Це завдання вчить дитину виділяти ці ознаки та використовувати їх для групування обʼєктів. На екрані учень бачить кілька предметів, серед яких є ті, що мають спільні риси, наприклад, вони використовуються у одній царині, або ж виготовлені з одного матеріалу. При цьому за формою, кольором та розміром вони можуть відрізнятись один від одного, але саме їх має залишити дитина, тоді як останній предмет, що є зайвим у ряду, треба прибрати. Після того, як учень виконає цю дію, він переходить на наступний рівень вправи, де на нього чекатиме вже інший предметний ряд з одним зайвим обʼєктом у ньому. Це завдання розвиває аналітичні здібності дитини та її вміння робити логічні висновки згідно з певними критеріями. Важливо, що у ході виконання цього завдання дитина сама визначає критерії відбору, що потребує від неї певних знань предметів оточуючого світу

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.7
Прибери зайве
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування