Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для розширення словникового запасу необхідно мати системний підхід.

Різні групи предметів вивчаються у ході виконання різних завдань. Зокрема ця вправа присвячена вмінню дитини розпізнавати їжу. На екрані учень бачить кілька обʼєктів, що повʼязані з їжею, наприклад, сосиски, сир та овочі. Серед картинок, на яких зображені ці предмети, дитині треба визначити та виділити ту, на якій саме овочі. Картинки підписані і дуже якісно ілюстровані, мають всі необхідні деталі, аби з впізнанням тої чи іншої групи їжі не виникло складнощів. Коли дитина виконує потрібні для вправи дії (аналізує зображення та виділяє ту картинку, яку вважає за потрібне), то переходить до наступного етапу вправи. Там теж треба буде серед кількох зображень знайти те, що відповідає цілі, поставленій у завданні, але групи зображених предметів вже будуть іншими. При цьому рух учня між рівнями вправи не залежить від правильності вибору варіантів відповіді на окремих етапах. Навіть у випадку помилки дитина проходить далі після того, як побачить правильний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.1
Розпізнавання їжі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування